konsument Monika Świetlińska / 14 września 2023 Handel czeka transformacja. Starzejące się społeczeństwo wyzwaniem dla branży
poradnik Monika Świetlińska / 12 września 2023 Jak zwiększyć zaufanie klientów do Twojego sklepu internetowego?
konsument Monika Świetlińska / 5 września 2023 Najlepsze praktyki w komunikacji z klientem, który nie odebrał przesyłki
technologie Monika Świetlińska / 29 sierpnia 2023 Jakie są korzyści z posiadania modułu opinii w Twoim serwisie internetowym?
konsument Monika Świetlińska / 22 sierpnia 2023 Jako sprzedawca pomyliłeś/aś się na własną niekorzyść? Konsument nie zwróci Ci uwagi
zakupy i umowy Monika Świetlińska / 17 sierpnia 2023 Jakie korzyści Twojemu e-biznesowi przynosi posiadanie certyfikatu Rzetelny Regulamin?
poradnik Monika Świetlińska / 10 sierpnia 2023 Nieodebrane zamówienia za pobraniem. Przyczyny, koszty i prawa sprzedawcy
poradnik Monika Świetlińska / 8 sierpnia 2023 Jak wykorzystać social sampling, by zachęcić klientów do zakupów?
zwroty towarów Monika Świetlińska / 3 sierpnia 2023 Jak poradzić sobie z nieuprawnionymi zwrotami? Konkretne przypadki